tjabba tjabba tja!

nä men tjena!!  
  


idag har det vart en rätt skön skoldag,vi hade bara 2 lektioner riktigt nice!!!, men vi slutade endå 15:50 tyvärr skulle vart skönt om man kunde ha slutat tidigare, aja iallafall när vi slutat tog jag o några bussen till stan, senare gick jag till gymmet, när jag kom hem tog jag en lång dusch o sedan åt jag en god middag med far min hehe!! där efter satte jag mig o plugga matte -.- tråkigt liksom!!  tur att jag hann kolla andra halvlek på djurgården o aik matchen dock förlora aik typiskt!!! nu sitter jag här trött o dunkar musik i hörlurarna o glor på tv, ska snart lägga mig o hälsa hej till en ny dag hehe, o ladda för en ny dag i skolan o ett nytt träningspass haha!!
 hoppas denna vecka går fort vill verkligen ha helg, vill sova sova sova,känns som det behövs, aa juste hoppas det händer nått kul på praktik dagarna har stått o målat två dörrar i 16 timmar låter in nice i min örongång såman får hoppas på det bästa att man får hänga ut med nån hehe!! ne nu ska jag försöka resa mig upp ur sängen o krypa in på toaletten o göra lite behov så att säga, sen blir det att lägga sig under täket hehe adios o GODNATT på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

simon dogyot

2011-09-20 @ 10:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0