Måndag-


chacha bloggen, nu äre måndag igen, och vad betyder det? jo det betyder att det är skola igen -.- Idag började vi 8:!5  och slutade fyra. jätte jobbigt är det och sluta fyra sen o börja tidigt  -.- Inget speciellt som hände i skolan idag liksom! bara, 
Efter skolan Så Åkte jag hem,  drack cola, och så  är man ju snäll idag :D haha så jag diskade  ^^ Får hoppas att pappa köper en stor pizza när han kommer hem  XD har smsat honom två gånger idag och sa att han skulle köpa pizza, men jag fick inget svar -.- men men får hoppas på det :D är ju jätte sugen på att äta pizza! har ätit det typ tre rad nu :D hehe

Ah jag antar att Simon waeee, är på träningen igen då o tränar XD han gillar och träna han! han vill ha mera muskle i magen sa han :D han vill bli biff, fast jag tycker han är ju redan biff :D haha men han tycker inte det! usch hur orkar man ens o träna för :O speciellt i många timmar!!! bläääää

Aja Skriver mera sen!!!!!
X0X0:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0