hallo

tjenatjena!!!   
  
riktigt skön dag idag, hade bara 2 lektioner o hela skolan slutade tolv, men BP2E är lite bättre så vi sluta 10:15 haha:) då tog jag mitt pick o pack o drog ner på stan med jocke o andreas o subway innan dom skulle ta bussen hem, efter det drog jag hem till mamma o blanda en protein drink o sprang till gymmet, efter det gick jag trött hem o tog en alldeles för lång dusch men skönt var det :) efter det tog jag en sväng på stan o hitta lite snyggst lägger upp en bild snart !!! senare cykla jag hem till pappa o börja plugga (suck) så klantig man är så glömde jag alla pappern hemma så vare bara att cykla tillbaka :( men nu har jag pluggat klart o sitter o små pratar med kate <3 senare ikväll blir det bara att dega framför tv:n hoppas det är nått bra ikväll!!  ny t-shirt :)

Kommentarer
Postat av: kossa

jag älskar dig <3

2011-09-06 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0