TJENA

haha god kväll på er alla!!!!!! idag va det än rätt flummig skoldag mycket skratt eller bara skratt, bästa dagen på  länge haha :) dock skratta jag så mycket att jag både fick ont i magen o fick huvudvärk :S låter skumt i mina feta öron haha!! aja hörde  allafall att kate skämmde ut sig på stan idag haha , säger inge mer, man vill ju inte va taskig mot älsklingen <3 aa men sen när jag kom hem från skolan tog jag några tabletter mot min huvudvärk o tog mitt pick o pack o drog till gymmet, har aldrig sett så mycket folk där som det va idag så det blev ett ganska långt pass!! aja orkar inte skriva med fick kramp så att säga ;) haha ha det super gott ADJÖÖ FOLKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0