hallå!! är ni där, hallå!!

då var det skola igen -.- hehe, blev en väldigt kort dag, vi gick bara igenom saker o fick busskort sen fick vi sluta, helt sjukt att vi har klassfoto redan imorgon :O jag vet inte äns vad jag ska ha på mig  hihi, det är rätt skönt att vi inte har några lektioner :D denna vecka.. men på torsdag smäller det då är det bara på med målarbrallorna o jobba SKITEN ur sig hehe, det positiva med det är ju att man känner pengar :P detta år blir bra känner det på mig :D lycka till i skolan du med kate <3

Kommentarer
Postat av: kate

waeeeee tjänar du pengar :O trodde om det är bara praktik :O

Bra att du tjänar pengar så du kan köpa saker till mig XD hahaha

2011-08-22 @ 20:07:02
Postat av: simon

hahaha jodå killen känner pengar XD vad vill du ha?

2011-08-22 @ 20:08:55
Postat av: simon

hahaha jodå killen känner pengar XD vad vill du ha?

2011-08-22 @ 20:08:56
Postat av: Anonym

jag vill ha en mhm ny mobil,

2011-08-22 @ 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0