go kväll!!!

tjabba på er!! idag har det inte hänt så mycket va på IKEA en sväng bara hitta ingenting så att säga, nu sitter jag här o bara tar det lungt riktigt skönt faktiskt, sitter nu o kollar på HARD TIMES OF RJ BERGER!! dock slut nu :( 
snart ska jag moffa o tjocka i mig lite äppel paj GOTT GOTT!!

imorgon börjar SKOLAN!!! -.- sitter rätt så bra med sovmorgon hoppas bara tiden flyger iväg så är det snart sommarlov igen vore underbart med mer sommarlov, aja det är inte mycket göra, hoppas bara det går fort, och att det går bra för mig o kate i skolan, hoppas denna termin går fort:) så vipppps är det julafton det vore ganska nice tycker jag aja nu ska jag njuta av pappas äppel paj,   




                                                     hejdå på er

Kommentarer
Postat av: k

tack <3

2011-08-21 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0